Ozorai Péter - SZNR

MEGHÍVÁS

2015/11/29. - írta: szakiee

Az ébrenlét és az álom közötti keskeny sávon
kövess, kedves olvasóm, szép szerelmem, barátom;
kövess gyönyörű, csodaszép országokba engem,
mert én csodaszép, gyönyörű országokba mentem
az álom és az ébrenlét végtelen határán,
határtalan végén, ahol már nem-volt bátyám jár,
aki nem ismert engem, s nem ismerlek téged én;
kövess engem, kedvesem, az ébrenlét éjjelén,
az álom nappalán, hadd meséljem el az álmom,
mert én harmatos, csillagos nappaléjre vágyom;
ott legyen majd kettőnkből egy, s önmagunkból három;
kövesd a lábnyomomat a nap-holdfényhatáron.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ozoraipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr748058714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása